Σήμερα μιλώντας για τα γεγονότα του ’40 στο νηπιαγωγείο μας αναφερθήκαμε στην “ιδεα” των κατοίκων της Πενταβρύσου στην Καστοριά όπου προκειμένου να βοηθήσουν τους Έλληνες φαντάρους να φτάσουν στο Μέτωπο για να πολεμήσουν…. Έφτιαξαν αυτοσχέδια γέφυρα με τα κάρα τους τα οποία κρατούσαν κιόλας, για να περάσουν οι Έλληνες φαντάροι τον φουσκωμένο από την κακοκαιρία ποταμό Αλιάκμονα…. Ένα γεγονός που μας έκανε εντύπωση και αποφασίσαμε να γίνει η ομαδική μας εργασία!




